تیتراژ مسابقه نشان برتر(محمد ضیایی)
منو نیگا!!!!!
این وبلاگ وا3 انتشار هرچیزیه که خودم دوس دارم و حدس میزنم بقیه هم دوس داشته باشن و وا3 ارتباط با همدیگه و شناختن بیشتر آدما!!!

 

سلام من معمولا وقتی دارم به یه موزیک گوش میدم به حرفایی که توش زده میشه خیلی دقت میکنم یکی از متنایی که نظرمو جلب کرد متن موسیقی تیتراژ پایانی مسابقه نشان برتر بود.نوشتم گذاشتم که شما هم بهش دقت کنید

 

 

 

پاشو اگه هنوز نشستی پاشو فردا دیره

اگه با دنیا نجنگی زندگیت میمیره

یکی اون بالا نشسته که هواتو داره

پر بزن وقتی میبینی روبروت دیواره

فقط کافیه چشماتو بشوری بردی

بازم پاشو اگه عمری زمین میخوردی

خدا پشت توه جا بزنی میبازی

تو هرجوری بخوای زندگیتو میسازی

شک نکن که خواستنت معنی رسیدنه

وقتی آسمونو داری حق تو پریدنه

پر بزن که آسمونم واسه پر زدن کمه

اگه باورش نداری زندگی جهنمه

فقط کافیه چشماتو بشوری بردی

بازم پاشو اگه عمری زمین میخوردی

خدا پشت توه جا بزنی میبازی

تو هرجوری بخوای زندگیتو میسازی

 

http://s3.picofile.com/file/7515333117/Neshane_Bartar_www_teetraj_com_.mp3.html

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





g:plusone size=”medium” href=””>